Programma Conference Day

PROGRAMMA CONFERENCE DAY – 18 JUNI 2014

De Conference Day gaat de diepte in met 3 Keynotes van Google en 24 Master Classes. Deze dag is zeer geschikt voor (online)Marketing Managers, Web Analisten, Business Analisten en de gevorderde MKB-er (met of zonder webshop).

De consultants van de Google Analytics Certified Partners (GACP’s) verzorgen de Master Classes. Er is per ronde voldoende keuze voor zowel de startende- als de gevorderde gebruiker, en zelfs voor de expert! Voor het programmaoverzicht hebben we deze Master Classes ingedeeld in de volgende niveaus:

1. Beginner

Voor beginners die nog geen, of pas recent een Google Analytics Account hebben en nu de eerste stappen willen maken.

BEKIJK MASTER CLASSES > 

2. Intermediate

Voor de Google Analytics gebruiker met al redelijk wat ervaring, maar nog geen expert is en op zoek naar verdieping.

BEKIJK MASTER CLASSES > 

3. Advanced

Voor de expert Google Analytics gebruiker, die op zoek is naar de finesses. Een behoorlijke basis kennis is vereist.

BEKIJK MASTER CLASSES > 

Klik in het programma hier onder voor meer details

 9.30 - 9.45
Welkomstwoord en opening in de Blauwe zaal
Hans van der Meulen – partner bij Online Marketing Lounge
  KEYNOTE – BLAUWE ZAAL  
 9.45 - 10.45
Integrated Marketing Measurement
Stefan Schnabl
 Product Manager at Google
 
 10.45 – 11.15
PAUZE (30 minuten)
  ZAAL 1 ZAAL 2 ZAAL 5 ZAAL 6  ZAAL 7 ZAAL 8 ZAAL 9 ZAAL 10
11.15
-
12.00
Conversie Optimalisatie
Nog niet bekend
Conversie Attributie
Google Tag Manager
E-commerce Tagging
Externe Data
Engagement Score 
Nog niet bekend
Tribal IM
Onetomarket 
 Adwise
 Maxlead
 Netprofiler
Oogst
TrafficBuilders
ClickValue
 12.00 – 13.00
LUNCH (60 minuten)
  KEYNOTE – BLAUWE ZAAL  
13.00 - 14.00
Google Analytics for Mobile & Apps
Rahul Oak
 Product Manager at Google
 
14.00
-
14.45
Conversie Optimalisatie
Nog niet bekend
Conversie Attributie
Meetbaar Mobile
Nog niet bekend
Externe Data
Engagement Score
Content Grouping
 Tribal IM
 Externe Spreker
 Adwise
 Traffic4U
 OrangeValley
 Oogst
 TrafficBuilders
 iProspect
 14.45 – 15.00
 PAUZE (15 minuten)
15.00
-
15.45
Nog niet bekend
Nog niet bekend
Google Tag Manager
Meetbaar Mobile
Nog niet bekend
E-commerce Tagging
Nog niet bekend
Content Grouping
Onetomarket 
 Externe Spreker
Maxlead 
Traffic4U 
OrangeValley 
Netprofiler 
ClickValue 
 iProspect
 15.45 – 16.00
PAUZE (15 minuten)
  KEYNOTE – BLAUWE ZAAL    
 16.00 - 17.00
“Segment or Die
Daniel Weisberg
 Analytics Advocate at Google
   
 17.00 – 18.00
BORREL (60 minuten)

Inschrijf procedure

Er is geen voorinschrijving voor deze dag; de Master Classes kies je ter plaatse. Deze sessies worden 2x herhaald. Met het grote aanbod van zitplaatsen per zaal is er meestal voldoende plek voor iedereen die in een sessie geïnteresseerd is. Bovendien worden de presentaties ook achteraf gedeeld aan alle deelnemers. Zorg wel dat je je nu registreert voor de Conference Day – de vorige edities waren allemaal uitverkocht!

REGISTREER JE NU VOOR DEZE DAG >

Zet de Conference Day in je agenda

Handig: plaats Google Analytics User Conference – Conference Day van 18 juni direct in je agenda!

Klik op een van de onderstaande links om deze direct in je agenda te plaatsen:

 Calendar Google Calendar
 Calendar Outlook & iCal

TICKETS

Vroegboekkorting t/m 8 mei

TRAINING DAY
Vroegboekprijs, normaal € 590

CONFERENCE DAY
Vroegboekprijs, normaal € 490

BEIDE DAGEN
Vroegboekprijs, normaal €1080
€ 440


€ 340


€ 780

REGISTREER NU >

# DAYS TO GO:

dagen
6
1
uren
0
7
minuten
3
4
secondes
5
7

PARTNERS