#GAUC16: 12 april + 13 april

MEERVAART AMSTERDAM
TRAINING DAYCONFERENCE DAY

MEDIAPARTNERS


Het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB) is de brancheorganisatie voor de online advertising en interactieve marketing industrie. IAB houdt zich primair bezig met de professionalisering en stimulering van deze sector. Secundair treedt IAB op als onafhankelijk kennisplatform en vraagbaak voor marketingprofessionals en vakpers.


Sinds de oprichting in 2002 heeft Marketingfacts haar positie als hét Nederlandstalige kennisplatform op het gebied van interactieve marketing verder versterkt. Marketingfacts gaat niet voor het snelle nieuws, maar de focus ligt volledig op het delen en verspreiden van kennis en expertise, gericht op de ontwikkeling van de online marketingprofessional. Dit gebeurt onder andere via Marketingfacts.nl, waarop maandelijks 125 tot 150 blogposts worden gepubliceerd. Deze artikelen worden veelal geschreven door de circa 300 bloggers die op jaarbasis voor Marketingfacts schrijven. Dit zijn stuk voor stuk experts op hun vakgebied. Hiermee is Marketingfacts in staat het brede spectrum van online marketing inhoudelijk af te dekken. Maandelijks trekt de site zo’n 200.000 unieke bezoekers. Dit staat nog los van het bereik via de e-mail nieuwsbrief en de sociale kanalen (Twitter, Facebook, LinkedIn en Google+). Daarnaast deelt Marketingfacts haar kennis en content ook via onder andere Marketingfacts Updates, het Marketingfacts Jaarboek, Marketingfacts webinars en diverse NIMA Masterclasses.


DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) is de branchevereniging voor adverteerders en dienstverleners die in hun dagelijkse werkzaamheden de dialoog aangaan met hun (potentiële) klanten via data driven marketing. Hierbij maken we geen onderscheid tussen b2b en b2c en via welk marketingkanaal dit gebeurt.


Dutch Digital Agencies (DDA) staat sinds 2002 voor de meest toonaangevende digitale bureaus van Nederland. De Nederlandse digitale industrie innoveert en professionaliseert in toenemende mate. DDA werkt als een branchevereniging en kennisplatform in deze groeiende branche. Het richt zich op de technologische ontwikkelingen en het game-changing werk dat in Nederland dagelijks gemaakt wordt. DDA is daarmee een aanspreekpunt voor digitale bureaus, opdrachtgevers, pers, arbeidsmarkt en opleidingen.

Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) verenigt professionals die bij willen dragen aan een klantgericht Nederland en belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Klantgericht Ondernemen en CRM (Customer Relationship Management).

VOLGENDE GAUC?

Profiteren van early bird korting op de volgende GAUC?
Reserveer zonder verplichtingen of kosten een plek! Je ontvangt dan ruimschoots voor het evenement een uitnodiging en voorrang e-mail om je inschrijving definitief te maken.

RESERVEER NU